Saturday, April 21, 2007

Cerita Semalam Dan Mastereload.Biz

Fuhh..nasib baik. Semalam aku hampir2 dilanggar oleh seorang cina yang mabuk. Cehh...bangang betul. Aku pada masa tu baru balik dari SS14 dari memasukkan duit dan mengeluarkan duit.. Haha..korang mesti pening kan..memasukkan duit dan mengeluarkan duit. Takpe, aku citer jap lagi.

Sedang aku naik motor skuter kesayangan aku tu, tetiba.....ekkkkkks, kereta yang budak cina tu naik membrek. Terkejut beruk aku..Nasib baik tak langgar aku. Kalau tak, urmm...confirm rosak keta dia..haha.. (bkn aku yg tercampak..haha). Masa tu dalam poket seluar ada RM500 yang baru dikeluarkan...kalau kena langgar, confirm berterbangan. Ceh, bajet banyak jer RM500...Yer la, bagi student banyak tu RM500. Yang aku tak puas hatinya, mabuk pun nak naik keta gak... bawa lintang pukang..kejap ke kiri, kejap ke kanan. Nasib baik tak langgar penghadang jalan.

Pasal aku masuk duit plk, sebenarnya aku transfer ke akaun Kak Rida Paridah sebanyak RM20. Sebab aku masuk Mastereload.Biz. Korang tau tak Mastereload.Biz ni? Sebenarnya macam ni, aku join satu bisness top up...hehe. Dulu, pendaftarannya RM58. So, time dia turunkan harga ni, aku join la... Bisness ni macam ni..korang boleh jual top up 24 jam tanpa perlu ada kedai top up. Kalau korang bukak kedai top up, kena bayar sewa bil elektrik, bil air, upah orang jaga kedai... waduh, banyak gak tu. Tapi, mastereload.biz ni asalkan korang ada handset jer...korang boleh jual top up. Kalau korang taknak jual pun takper...asalkan korang mantain beli top up RM10 sebulan dari Mastereload. Biz jer, korang dapat bonus penajaan, bonus kumpulan, bonus MC dan banyak bonus lagi la....korang jgn salah faham, ni bukan pelaburan yer...yang diharamkan tu.

Dengan kemudahan web replika secara automatik dan website autoresponder memudahkan lagi promosi anda dan peluang untuk penajaan lagi mudah. Kalau korang nak tahu lebih lanjut pasal Mastereload.Biz ni, boleh la klik kat banner di bawah. Promosi pendaftaran RM20 sampai 15/05/07 jer...pastu akan jadi RM58 balik lepas tu. Pada harga promosi ni jgk, korang berpeluang bercuti di Genting Highland...nak tahu lebih lanjut, klik pada banner di bawah yer...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

No comments: