Monday, April 9, 2007

Mak Ai, Exam Dah Dekat La...

Assalamualaikum..

Hurmm...exam dah dekat. Lagi seminggu aku akan final exam. Entah dapat buat atau tak aku tak tahu la..insya-Allah boleh!!! Kekadang aku risau..yer la, ader lagi yg tak abis buat revision. Risau risau gak, tapi aku mantain hepy jer...haha. macam tak sedar esok lusa dah nak exam. Bukak frenster, kekadang main games..haha. Ni la life aku kalau korang nak tahu.

Yang paling aku risau, Geologi Engineering. , susah dul...aku tak tau bleh scor ke tak ni. Yang lain insya-Allah ok jer.. lagi 1 tahun atau satu tahun setengah lagi aku akan abiskan pengajian kat sini. Urmm..rasa mcm kejap jer aku kat UM ni. Dah nak masuk final year la...haha. Rasanya baru semalam jer masuk UM ni.

Sekarang ni projek kolej dah abis. sebab tu aku aman sket skang. Skang ikut suka hati aku nak gi mana, xder orang nak halang. Kalau dulu...sekejap2 ader mitin JTK, pastu mitin Umrah, pastu mitin JIK, pastu mitin ngan Wakil Tingkat. Sebelum maulidurrasul ari tu, hampir sebulan tiap2 minggu ader mitin ngan MPMUM. Tak campur lagi ngan aktiviti2 peribadi aku...hahaha. Skang tinggal satu jer..projek Umrah. Tu pun aku rasa kena tangguh sebab masalah visa pelajar pompuan. Arab Saudi skang ni strike giler bab2 visa ni. Dia nak gak budak2 pompuan yang nak gi umrah ni ader waris atau mahram..mana la ader cek abang oi..ni bukan gi ngan family. Gi ngan projek kolej... Huh, lupakan..insya-Allah panjang umur dapat pergi la tu.

Skang study week..dah ramai student2 yg balik umah. Sunyi jer 2-3 hari ni. Nasib baik la ader kwn aku sorang ni yg slalu datang bilik aku. Dia budak UM tp tinggal kat luar UM sb kene reject kolej..hehe..sian. Slalu datang bilik aku main game sesama. Main game worm, CS dan Dota. Kalau lwn ngan dia, biasanya aku la yg kalah..hahaha. Malam ni pun dia datang...tadi dah main game, skang tengah rileks2 kat atas katil aku..haha.

bye2..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

No comments: