Sunday, April 15, 2007

Mari Kita Exchange Link

Jika anda berminat untuk bertukar link dengan saya, saya amat mengalu-alukannya. Bertukar link bermaksud, saya meletakkan link ke website/blog anda di blog saya dan anda pula meletakkan link ke website/blog saya di website/blog anda.

Sekiranya berminat, sila tinggalkan link anda di ruangan komen atau shoutbox di sidebar. Saya akan meletakkan blog/website anda di halaman rakan-rakan nanti.

Semoga dengan cara ini, kita akan dapat lebih ramai pelawat ke blog/website kita. Tak kisah samada blog/website anda untuk personal atau perniagaan. Ini adalah situasi menang-menang dimana reciprocal link antara laman website / blog yang berkaitan bidangnya berupaya meningkatkan Page Rank dan seterusnya menaikkan ranking anda di search engine.Semoga kita success bersama.

Wassalam...

Yang Benar,
Mohd Zainuddin Che Ismail

---------------------------------------------------------------------------

IKLAN BERBAYAR

Tahukah anda, perniagaan melalui internet mempunyai potensi yang besar untuk mendapat income yang gempak kerana prospek adalah dari seluruh dunia. Anda berminat menjalankan bisness di internet, tetapi tidak tahu idea-idea bisness yang sesuai untuk dijalankan di internet. Usah risau, saya ada idea untuk ada...klik pada banner di bawah.

Salam bisnes!
Mohamad Tazilan Hj.Ibrahim


No comments: