Monday, April 2, 2007

Hi Kwn2, Nak Beli Baju ?? Murah Jer....

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Akhirnya, berjaya jugak aku siapkan design baju ni. Baju ni berbentuk koleksi "student" dan "Islam". Kalau korang yang bukan Student atau bukan beragama Islam pun boleh jugak membelinya, mungkin nak bagi kepada sesape...

Kat kolej aku,50 org dah tempah...kalau korang pun nak jugak, silalah tempah sekarang ok...

A) Untuk Student UM. (Kalau korang bukan Student UM tapi ader awek atau adik-beradik atau kwn2 yang belajar di UM, nak bagi diorang pun boleh...)

Hadapan



Belakang



Harga : RM 17

Korang boleh pilih samada:

Warna : Hitam / Blue Black
Tambah Kolar : Tambah RM 1
Jadikan Ia Tangan Panjang : Tambah RM 2

B) Untuk Orang Islam

Hadapan



Belakang



Harga : RM 17

Korang boleh pilih samada:

Warna : Hitam / Blue Black
Tambah Kolar : Tambah RM 1
Jadikan Ia Tangan Panjang : Tambah RM 2

C) Untuk Muslim Juga

Hadapan



Belakang



Harga : RM 17

Korang boleh pilih samada:

Warna : Asal / Hitam / Blue Black
Tambah Kolar : Tambah RM 1
Jadikan Ia Tangan Panjang : Tambah RM 2


Jika anda berminat, sila lakukan pembayaran melalui bank-in di akaun Bank BCB saya:

Nama Pemegang Akaun : Mohd Zainuddin B Che Ismail
Akaun BCB/CIMB : 14400098410526


Selepas melakukan pembayaran,sila e-mailkan kepada saya di : syeikh_myfren@yahoo.com atau syeikh.myfren@gmail.com
Nyatakan ciri-ciri baju idaman anda sesuai dengan pembayaran yang telah dilakukan..

Ooops!! Lupa nak bagitahu, kepada sesiapa warganegara Universiti Malaya, penghantaran adalah percuma. Untuk tempahan yang datang dari luar Universiti Malaya, sila tambahkan RM3 untuk bayaran Pos Express.

Yang Benar;

Mohd Zainuddin B Che Ismail
syeikh_myfren@yahoo.com
syeikh.myfren@gmail.com
017-3160408

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

4 comments:

Anonymous said...

Din, aku nak yg A..

Nak tangan pendek Tapi ada Kolar.. so, RM18 la kan.

Ok, nanti aku jumpa mung kat Fakulti..aku bayar kat sana la..malas nak gi bank in. ok, bye

Anonymous said...

Hey Din...oopps, aslkm..

eh, aku nak yg A jgk la..Tp nak tangan pjg...panas la skang ni kan. so, nak jaga tangan la...takut hitam. hahaha..

ok, esok aku bank in la...abis klas dlm kul 10 am.

bila buleh dapat tu??

Bilik aku E302, Kolej 2 mu dah tau kan. Ok, gud lark in final exam..
bye..

Mohd Zainuddin Che Ismail said...

ok, tq telur...haha..lama dop jupo mung...ni aku pakat ngan saim aku ni..

Tengok la...mungkin 3 atau 4 ari baru dapat. Aku kumpul dulu saper nak beli...cukup dalam 30 org, aku gi tempah. Ok? rilek brader...

Anonymous said...

wah...cantiknya baju...xder duit la hujung2 sem mcm ni..