Saturday, April 28, 2007

Boringnya........ + Majlis Perpisahan Pengetua

Huh...aku tak tahu nak buat apa skang. Boring giler ni...dari malam tadi aku tak tido. Sekarang dah pukul 8.45 am. Semalam study sampai kul 1 pagi, pastu layan criter Jangan Pandang Belakang versi cetak rompak..haha. Abis kul 3 am lebih. Lepas tu layan citer cina plk sampai pukul 5 am lebih...pastu aku siapkan forum terbaru aku plk, sampai subuh...huhu.


Forum tu aku akan hebahkan nanti bila semuanya dah siap. Lepas solat subuh, aku sambung lagi setting forum. Pastu sarapan pagi kat Dewan Makan. Sekarang aku blur...xtau nak wat aper. Huh..sambung sket blog hari ni. Jap lagi bila aku habis menulis ni, aku nak tido kejap..hehe. Nak qada balik yang tak tido semalam...confirm bangun kul 12 PM ni..haha.

Urm... tak tahu nak tulis aper, aku nak criter pasal Majlis Perpisahan Pengetua Kolej aku lah. Semoga lain kali aku dapat baca lagi catatan ni. Empat hari lepas berakhirnya perkhidmatan Pengetua Kolej aku yg disayangi, En Yusoff Musa. Pengetua aku dinaikkan pangkat untuk bertugas di bahagian Pengantarabangsaan Pelajar, Unit Pasca-Siswazah. Tahniah En Yusoff...

Pengetua kolej aku ni baik sangat..sangat rapat ngan student. Sedih plk bila dia dah takde. Majlis Perpisahan Pengetua diadakan di Hotel Armada, Petaling Jaya, KL pada 24/04/07 lepas. Semua penyelia, staff dan Barisan JTK di jemput sama meraikan pengetua.

PS- Semoga Tuan Pengetua sentiasa success di mana saja berada... :) Jasamu dikenang...

No comments: