Friday, April 13, 2007

Aku Masih Cintakan Mu...Kekasih...



Aku masih cintakan mu...walaupun sudah lama aku menunggu untuk cinta ini. Aku akan tetap menunggu. Aku bukan lelaki yang dayus. Ramai gadis mencintai aku...tetapi aku hanya mencintai mu...

Aku mungkin tak sepadan denganmu..aku hanya manusia biasa yang tidak ada apa2 kelebihan. Tidak ada paras rupa, tidak ada harta kekayaan..tetapi aku hanya ada sebuah hati yang betul-betul mencintai mu.Jika kau terasa "jatuh saham" bersama dengan aku...ok, Izinku Pergi...aku doakanmu semoga sentiasa bahagia...dan dapat apa yang kamu idam-idamkan.

Aku tahu...apabila kita mencintai seseorang, belum tentu dia akan jadi milik kita. Aku tak kisah kamu akan menjadi milik siapa...asalkan kau bahagia. Inilah bukti cinta sejati...Aku cintakan kau...xxxxx

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


No comments: