Sunday, April 15, 2007

Maha Karya Cinta - Faizal



begitu berat melangkah
melihat kau b'samanya...
adakah aku yg salah,
atau hanya helah saja..
ku...masih mencintai diri kamu,
walau kau menjauh ku rindu...

reff:
kau bagaikn udara,
yg m'bantu aku utk terus hidup
di atas dunia,
tanpamu ku lemah,
pasti aku tak t'daya,
kerna kau maha karya cinta...

biar pun kau tidak mahu
menerima kasih daku..
ku kan setia b'samamu,
sehingga ke akhir waktu..
ku tetap menyayangi diri kamu,
biar kau b'lalu,
ku rindu...

(ulang reff)
kau takkan dapt aku lupakn
kerna kaulah punca cinta kita,
mengajarkn ku erti bahagia...
temanilah ku semula.

kau bagaikn udara,
yg membantu aku utk terus
hidup di atas dunia,
tanpamu ku lemah,
pasti aku tak berdaya,
kerna kau maha karya cinta...

Ooh...tanpamu ku lemah,
pasti aku tak berdaya,
kerna kau maha karya cinta..

------------------------------------------------------------------

IKLAN BERBAYAR

Mahukah anda mengetahui bagaimana menjana wang tanpa modal dengan Google Adsense? Sekarang, anda akan tahu bagaimana menjana wang di internet tanpa modal dengan hanya membuat laman web percuma walaupun tanpa kemahiran dengan Google Adsense.
Ketahui juga rahsia Joell Comm menjana sekurang-kurangnya USD 15000 sebulan dengan Google Adsense. Untuk mengetahuinya, klik pada ebook di bawah.


Oleh: Usahawan Internet Berjaya,

Mohd Shamsuriyadi Bin Mamat
RajaAdsense.com



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

No comments: