Tuesday, March 13, 2007

Install Sistem Affiliate Sendiri

Pada hari ini, kita dapat melihat peningkatan yang begitu mendadak dalam bisness Internet. Pelbagai laman web yang menjual produk dan menjual info banyak terdapat internet sekarang.

Bagi anda yang baru bermula dengan bisness Internet, tahukah anda bagaimana mahu mendapatkan pendapatan pertama anda melalui Internet? Anda yang baru mencuba dalam bidang ini sememangnya tidak tahu barangan apakah yang sesuai dijual di internet, cara mempromosikan barangan di internet, cara mendapatkan trafik yang tinggi di internet dan sebagainya.

Saya syorkan kepada anda yang baru bermula, dapatkan income pertama anda melalui sistem affiliate atau google adsense. Pada kali ini, saya akan tekankan berkenaan Sistem Affiliate. Apa yang anda faham tentang Affiliate? yang pastinya anda tidak mempunyai barang atau produk kepunyaan anda sendiri tetapi mempromosikan barangan orang lain. Tuan punya barang pula akan memberikan diskaun kepada anda disebabkan promosi dan jualan yang anda lakukan.

Tidak bosankah anda hanya mempromosikan barangan orang lain? mahukah anda mempunyai Sistem Affiliate anda sendiri? sudah tentu mahu bukan...Apabila anda mempunyai sistem affiliate sendiri, ini bermakna keuntungan dari jualan produk anda atau e-book anda adalah 100% milik anda. Saya ada e-book untuk anda, bagaimana anda boleh menginstall sistem affiliate anda sendiri dalam masa 30 minit !!! ya, hanya 30 minit anda sudah mempunyai sistem affiliate...dan anda merupakan boss!!!


No comments: