Wednesday, March 14, 2007

Diari Hari Ini

Tahap ke'busy'an aku mencapai kemuncaknya pada malam ni. Urm...sibuk2. Dari tengahari tadi aku ke Kolej ke-10 jumpa member aku, ada hal penting. Lepas tu, ke kolej 4 pulak jumpa kawan aku jugak...balik jer dah lepas asar. Nasib baik aku takde kuliah dari tengahari sampai petang...

Skang dah pukul 8.30 PM. Jap lagi aku ada sesi penggambaran Balai Islam. Kemudiannya ada lagi sesi penggambaran untuk JTK pulak. Pastu, aku nak bincang pasal perarakan Maulidurrasul anjuran MPMUM dengan AJK-AJK aku pulak....pada masa yang sama, malam ni aku bertugas di bilik JTK. Pada pukul 10.30PM , aku akan ke UKM untuk menyiapkan tugasan penting. Aku tak pasti samada aku boleh pergi ke UKM pada 10.30Pm memandangkan jadual aku yang pack ni. Ahhhh...kalau boleh aku nak lari dari semua tugas-tugas ini. Kalau aku seorang yang tak bertanggungjawab,sudah pasti aku dah cabut dan tak join banyak projek. Insya-Allah, pada semester depan,aku tak akan jadi lagi JTK Kolej Kediaman Kinabalu.

Semester depan, aku nak bekerja secara part time secara full time. Haha...korang faham tak maksud aku? maknanya, aku taknak gangguan dari semua ini lagi. Aku hanya nak fokuskan pada pelajaran aku dan bisness yang sedang aku buat ni.

Tanggungjawab ini aku harap akan dipikul oleh para junior pulak...aku dah merasa, so bagilah peluang pada diorang pulak untuk merasa apa yang telah aku rasa.

Ooop!! Tak sempat nak siapkan blog ni. Aku nak pergi solat isyak dan bersedia untuk penggambaran dan mesyuarat. Jumpa lagi....bye2. :)


No comments: