Sunday, March 25, 2007

Pergi Jalan2 Kat UPSI

Huh...letihnya. Masa aku tulis blog ni, aku baru balik dari Klang selepas pergi UPSI. Aku bersama DM Kobex, SM Aizat dan M Sopi pergi ke UPSI sejak hari Jumaat lagi...skang baru blk. sekarang pagi Ahad..huhu.

Kitorang ke sana atas urusan kerja...yang tak dapat dielakkan. Bertolak pada hari Jumaat, mlm Sabtu dan sampai UPSI dalam pukul 11PM. Kitorang berjumpa dengan semua group kat Restoran Mamak Nasi Kandar, depan Bahtera. Settle semua urusan malam tu, aku dan M Sopi bermalam di rumah kawan aku di Kolej Kediaman Harun Aminurrasyid. DM Kobex dan SM Aizat hanya tidur di dalam kereta proton Putra kepunyaan DM Kobex sampai pagi.

Sabtu (24/03/07)- Misi bermula pada pukul 9AM. Kitorang semua bertolak ke Kampus UPSI. Settlekan kerja di sana dalam pukul 3PM dan kembali ke Restoran semalam. Pukul 7PM, kitorang semua bertolak ke Klang pulak. Selesaikan kerja di sana...Jam dah menunjukkan pukul 2AM, kitorang pun bertolak balik ke UM.

Sepanjang aku di UPSI, ramai member2 aku masa MRSM YT Besut dan MRSM KT dapat aku jumpa...antaranya Fahmi, Handalah dan Azuan (Binjai). Hari last aku di UPSI, aku sempat berkenalan dengan Salman, pelajar tahun pertama yang mengambil jurusan Maths. Dia ceritakan pada aku, dia masuk UPSI atas permintaan keluarga. Walaupun dia tidak berminat, tetapi untuk tidak mengecewakan ibu-bapa, dia turutkan kemahuan. Semoga dia menjadi anak yang soleh dan sentiasa berjaya.....

No comments: