Thursday, January 25, 2007

Nak belajar buat blog

Assalamualaikum...

Urm..dah kul 5.34 am ni. Aku masih kat depan komputer aku untuk buat blog ni. Nak blajar buat blog plk. Aku sebenarnya baru abis buat assigment geomarin td...tetiba teringat plk kat Nasoha, member aku budak engin. Tadi aku gi bilik dia lepas balik dari Menara...dan aku lihat Blog dia. Erm...cantik gak. so, aku pun nak tiru dia lah...

Ni bukan blog bisness aku...Klu sebelum ni aku buat blog bisness, tp kali ni aku nak wat blog peribadi plk..Aper yg terbuku kat hati aku,aku nak luahkan kat sini. Klu ader citer2 best, aku nak kongsi ngan kawan2 aku. Aku bukan aper...takleh nak tido ni. Tadi mase buat assigment aku minum nescafe, minuman favourite aku..hehe. so, skang susah plk nak tido. Aku buat jerlah blog ni. Lagipun aku nak tunggu masuk waktu subuh ni. Kalau aku tido skang, alamatnya subuh gajah lah aku ni...tak pun subuh dinasour lah aku... hehe.

Sambil dengar lagu Izwan Pilus yang bertajuk Kembali Senyum, aku mulalah mencoretkan aper2 yang ader dalam kepala otak aku ni.. :)

No comments: